Hjaltelin Stahl Direct har bidt sig fast i markedet som en af de større spillere indenfor dialog- og relations-markedsføring.

Afdelingen tæller nu knap 30 mand, der hver dag bl.a. udvikler og driver en række af landets største kundeprogrammer for kunder som fx Ikea, Scandlines og Københavns Lufthavn.   

Nu har Nordens største hotelkæde, Scandic, med mere end 230 hoteller, valgt nye bureauer efter devisen, at hvert land har brug for sit eget nationale bureau.

Og til den opgave er Hjaltelin Stahl Direct valgt som kædens bureau i Danmark, hvor der pt. er 22 Scandic hoteller, og samarbejdet forventes at dække bredt på tværs discipliner indenfor dialog, reklame, social og print.

Hos Hjaltelin Stahl Direct siger kontaktdirektør Jesper Jørgensen:

– Det har været en fornøjelse at lære Scandic at kende gennem en kort og intensiv proces over sommeren. Vi har øvet os længe på at blive gode til at binde kreative løsninger sammen på tværs af medier, og det setup synes Scandic godt om. Vi ser meget frem til de kommende år, og glæder os over at Scandic har valgt at tage med på rejsen. 

Salgs- og Marketingdirektør Casper Puggaard udtaler:

– Scandic står over for en spændende udviklings- og ekspansionsrejse i Danmark. Til det har vi brug for at få nye bureau-øjne på virksomheden. Vi har været glade for vores nuværende bureau de seneste otte år, men nu er det tid for os at skifte til en ny samarbejdspartner, der kan udfordre os og eksekvere på en ny måde, der i højere grad matcher den rejse, vi står overfor.

Om Directs udvikling siger partner hos Hjaltelin Stahl Jens Peter Jensen:

– Meget skal gå galt her i sidste kvartal, hvis vi ikke igen i år skulle kunne meddele tocifrede vækstrater. Og jo, her bidrager direct-kompetencerne rigtig godt til væksten.

– I virkeligheden er vi ikke meget for at tale specialdiscipliner, da Hjaltelin Stahls tilgang er gennemtrængende kreativ kommunikation på tværs af alle brandets connection points. Når det så er sagt, så elsker vi og vores kunder kundeprogrammer og den datastyrede kommunikation. Og den disciplin kræver dygtige specialkompetencer, slutter Jens Peter Jensen.