Interflora har som tidligere omtalt  investeret i Agillic som den platform, der skal bidrage til en mere personlig og målrettet kundekontakt, og har derefter også valgt det bureau, som skal hjælpe med at skabe en stærk digital dialog, der står mål med Interfloras brand og ambitioner.

Valget er faldet på Ogilvy.

– Ogilvy leverede for os den klart mest helstøbte performance på dagen med en perfekt balance mellem det kreative, klare forretningsmål og en strategi, der både kan levere på kort og langt sigt, siger Zvi Goldstein, Chief Marketing Officer for Interflora.

– Det her bliver et langt sejt træk med mange timer sammen, og derfor var kemi også vigtigt for os – og her mødte vi et team, der både ville os, og hvor vi bare klikkede. Sammenholdt med Ogilvys solide track record inden for marketing automation, CRM og datahåndtering føler vi os i overordentlig trygge hænder og glæder os til samarbejdet.

Der er mange måder at sige det på …

Bureauet er ikke overraskende glad for sin nye kunde:

– Vi er så klar til at tage på den digitale kunderejse med Interflora. Her har vi med et meget stærkt brand at gøre og ser et stort potentiale i at skabe en stærk relation mellem Interflora og deres kunder, siger Lise Fink Vadsholt, direktør for Ogilvy, og fortsætter:

– Der ligger en enorm værdi i Interfloras nuværende kundedata, men også i at opsamle endnu flere data, f.eks. via SoMe, så vi kommer helt i øjenhøjde med kunderne. Det vil naturligt spille en stor rolle i noget så personligt som at give og modtage gaver. Der er jo mange måder at sige det på, slutter Lise Fink Vadsholt.

Interflora er ikke de eneste, der har oplevet god kemi med Ogilvy. Over det sidste halve år har også Arbejdernes Landsbank, Haldor Topsøe og L’Oreal valgt bureauet som ny samarbejdspartner.

Brandhouse står fortsat for Interfloras brede markedsføring, herunder film.