Virksomheden Bisca, der bl.a. står bag brands som Karen Volf, Bakkegården, Digestives og Snøfler, har valgt ny bureau-partner i skikkelse af Hjaltelin Stahl.

Samarbejdet omfatter alle virksomhedens brands og produkter, og en af de første opgaver er at afklare Biscas brandsystem med internationalt perspektiv for øje. Altså hvilke brands skal der satses på - på hvilke markeder.

Og her har ikke mindst Hjaltelin Stahls Brand-spot model stor betydning, siger Tina Møller, der er Director of Marketing & Innovation hos Bisca. 

- En betydelig del af vores vækst skal komme fra internationale markeder, og Hjaltelin Stahl hjælper os med at lægge de brandstrategier, der kan understøtte forretningen, siger hun og tilføjer at til- og fravalg kommer i centrum.

Logik og magi i alle media

- Også efter international målestok er vi ret innovative på bage-området, men vi har ikke størrelsen til at gøre alt overalt. Så vi må vælge. Og vi kan allerede nu se, at bureauets værktøjer hjælper os med at fokusere og skære fra, siger Tina Møller og fortsætter:

- Herudover skal bureauet hjælpe os med at give vores brands international appel via emballage og stærke kampagner – lige som vi skal blive bedre på Sociale Media i udlandet. Så det er en spændende tid for os.

Hos Hjaltelin Stahl glæder man sig over det nye samarbejde, fortæller Client Service Director Thomas Martin Hansen:

- Det er en tillidserklæring for enhver marketing- og reklameperson at få lov at arbejde med brands som Bisca og Karen Volf. Og når udfordringen ovenikøbet understøtter vores egen vision om at arbejde mere internationalt, går det hele op i en højere enhed, siger han og tilføjer:

- Så vi er stolte af det nye samarbejde, og vi glæder os til at skabe logik og magi i alle media, som vi siger.