Det familieejede Knuthenborg har igennem de seneste par år gennemgået en større forandringsproces, og også godsets safaripark er i gang med at udvikle produktet og brandet.

Men ingen succes uden kommunikation, og nu vil Knuthenborg Safariparks gerne ud og fortælle om sine nye tilbud.

Til formålet har parken netop entreret med reklamebureauet Marvelous.

- Vi er i fuld gang med en meget ambitiøs plan for Knuthenborg, og nu er vi klar til at dele den med folk, så endnu flere lægger vejen forbi os, siger Knuthenborgs pressechef, Miriam Hindsgaul.

Hun siger, at valget faldt på Marvelous som ny samarbejdspartner, fordi de ramte ”lige ind i hjertet” af Knuthenborg Safaripark.

- Marvelous evner at kombinere brandfortælling med taktisk kommunikation. Bureauet er tilmed særdeles stærke på de sociale medier, som udgør en vigtig platform for at nå ud med budskabet til vores målgruppe, siger Miriam Hindsgaul.

Prisvindende kreativ på opgaven

Hos Marvelous glæder man sig til samarbejdet, og kontaktdirektør Maria Damm Jensen er imponeret over den nytænkning og produktudvikling, som Knuthenborg er i gang med:

- I dialogen med Knuthenborg har det været tydeligt, at safariparken har store og nye ambitioner for stedet. Vi ser meget frem til at være med til at udstikke kursen og fortælle en historie, som munder ud i, at Knuthenborg i stigende grad kan tiltrække nye besøgende trods for stærke konkurrenter, siger hun.

Det kreative team, der skal løfte opgaven hos Marvelous, rummer i øvrigt en nyslået Creative Circle Award-guldvinder - i skikkelse af Cris Hödar.

Cris Hödar skiftede sidste år fra Liquidminds til Marvelous, og i forrige uge var han med til at vinde 3 x guld og 1 x sølv ved Creative Circle Award for den overbevisende destinations-kampagne Sheep View for Visit Faroe Islands og Atlantic Airways.