• Tillid til digitale medieindkøb

    GroupM og Mindshare mener, der er langt flere muligheder end trusler ved digital markedsføring. Det adresserer mediebureauerne i en ny blog-dreven kampagne.

    06. juni 2017
  • MediaBrands: Paraplyen vokser

    Mediebureauer skal fokusere på værdibaserede leverancer, og ikke på transaktioner, altså fordelingen af mediekronerne. Vores forretning er ganske enkelt ændret. Fra at have et mediefokus til at have et marketingfokus, siger Michael Thim.

    06. juni 2017
  • FONA-lukning kostede

    Sunrise plejer at levere solide regnskabstal, men i fjor måtte bureauet for første gang i sine 22 år konstatere et underskud, da den største kunde, FONA, drejede nøglen om.

    06. juni 2017
  • Creativity 2020: Crowdsourcing

    Hvordan bør annoncører agere i et fragmenteret mediebillede? Google, to forskere og Cosmic People har nogle bud på det.

    06. juni 2017
  • Robert/Boisen er i topform

    Et af landets stærkeste kreative reklamebureauer, Robert/Boisen & Like-minded, kom stærkt ud af 2016. Omsætningen steg med over 20 mio. kr. i forhold til året før. Og bundlinjen fulgte med.

    02. juni 2017
  • Vild kunde vælger bureau

    Knuthenborg Safaripark vil gerne have endnu flere gæster, og det skal et nyvalgt reklamebureau hjælpe med at skaffe.

    02. juni 2017
  • Årets bureau-turnaround er her

    Efter et 2015 med et minus på 11 mio. kr. er det lykkes for Responsive at lande et overskud på 400.000 kroner i 2016. ”Vi har fokuseret forretningen omkring en veldefineret strategisk kerne, og reduceret omkostningerne,” lyder forklaringen.

    02. juni 2017
  • Creuna: Vi får kulsorte tal i år

    Creuna Danmark udkommer med et underskud på 8,8 mio. kr. i 2016, men Roar Nissen vurderer alligevel: ”Vi kommer ud med kulsorte tal, når kassen skal gøres op til nytår”, siger den nye CEO.

    02. juni 2017
  • GroupM fusionerer MEC og Maxus

    To af GroupM’s mediebureauer, MEC og Maxus, slås fra efteråret sammen for at skabe et nyt globalt medie- og contentbureau. Kristian Bæk-Mikkelsen og Thomas Nolsøe ser det som en spændende udvikling.

    02. juni 2017
  • Bureau hyrer europamestre

    Robert/Boisen & Like-minded har for vane at hyre kongerigets mest lovende kreative, og nu gør de det igen. Denne gang er det to Eurobest-guldvindere, der rykker ind på det prisvindende bureau.

    01. juni 2017
  • McCann nærmer sig sorte tal

    En million skæve er jo ikke i sig selv imponerende, men ”vi holder os til planen, og det er break-even på en markant løftet toplinje i år, og det når vi,” siger Tobias Smidth-Fibiger.

    01. juni 2017
  • Marketsquare i fin form

    Trods store investeringer er det lykkes for Marketsquare at bevare en positiv økonomisk udvikling i 2016. ”Det går efter planen, og vi er tilfredse,” siger Jens Thrane-Møller.

    01. juni 2017
  • Hjaltelin har vokseværk

    Endnu et år går det fremad for Hjaltelin Stahl, der i 2016 rundede 112 mio. kr. på toplinjen og 115 medarbejdere. Eneste plet var et svagt fald på bundlinjen, der dog forklares af betydelige investeringer.

    01. juni 2017
  • Tre bureauer fusionerer

    Ambition er navnet på et nyt, stærkt datadrevent bureau, der består af DM Partner, Webjuice og Director. Alle tre er dog fortsat under paraplyen Direct Gruppen.

    01. juni 2017
  • Bates går i sort

    I et par år udkom Bates Y&R med røde tal, men nu er bureauet tilbage med sorte tal på bundlinjen. Den Gamle Fabrik er vendt tilbage som kunde, og da flere virksomheder bruger flere penge, ser Thomas Brandt positivt på fremtiden.

    31. maj 2017
  • Kreativ oprustning hos Subsero

    En prisvinder med erfaring fra bl.a. Y&R New York og W&K London og en skarp Art Director fra & Co er blandt de nye profiler, som lige nu rykker ind i Subseros kreative afdeling.

    31. maj 2017
  • LO.dk har fået et facelift

    Selv ikke de gode design lever evigt, og nu var det på tide at give lo.dk en ansigtsløftning. Peytz & Co var bureauet, der gav en hjælpende hånd med

    30. maj 2017
  • PR-bureau satser digitalt

    2016 var et godt år for Holm Kommunikation - med vækst i både omsætning og resultat. Året bød også på flytning, ny hjemmeside og digital oprustning - og nu skal der satses yderligere på den digitale front.

    30. maj 2017
  • Patchwork vokser igen

    Efter et dyk i 2015 har social marketing-specialisterne hos Patchwork i 2016 vendt skuden med en toplinjevækst på 50 procent og et godkendt overskud på driften.

    30. maj 2017
  • DIS/PLAY runder 100 millioner

    DIS/PLAY åbnede i Köln sidste år, og nu gælder det London, der skal være selskabets internationale hub. På trods af investeringerne fordoblede de digitale virtuoser bundlinjen i 2016. ”Det er vi super-glade for,” siger bureauets direktør.

    29. maj 2017

Banners adform: Article banner 1

Banners adform: Article banner 2

Banners adform: Sky 2