Det sker, at bureau-profiler rykker over på kundesiden for at udforske nye karrieremuligheder og udfordringer - til tider går trafikken også den anden vej - og den nye Digital Director hos det strategiske brand-bureau Make, Steen Marner, har såmænd taget turen begge veje.

Han var således tilbage i 2003 en del af partnerkredsen og medstifter af det digitale bureau Zupa, og har ellers siden slået sine folder på brandsiden:

Dels som Head of Digital Media, Group Marketing, hos Rockwool og senest som Head of Digital Channels hos healthcare-giganten Coloplast, hvor han havde ansvar for at drive og udvikle virksomhedens digitale aktiviteter globalt.

Hos Make skal Steen Marner bidrage til yderligere at styrke bureauets brand-strategiske position med fokus på de digitale aktiviteter, forklarer Strategic Director og Partner Morten Brudholm: 

- Med rekrutteringen af Steen får vi en ekstra dimension i vores rådgivning, da han repræsenterer den virksomhedserfaring og forretningsforståelse, som er udgangspunktet i al vores arbejde, siger Morten Brudholm og tilføjer:

- Steen får ansvar for at bygge videre på vores digitale kompetencer og styrke vores position som et brand consultancy med den afgørende forretningsindsigt, kreativitet og digitale forståelse.

En stærk historie
Og Steen Marner, der er uddannet cand.merc. i Design og kommunikationsledelse fra CBS, ser frem til de nye udfordringer:

- Make står for mig som et af de eneste bureauer, der tager brand consultancy rollen alvorligt. De har en stærk historie, interessante og visionære kunder samt stor integritet i rådgivningen og løsningerne, siger han og fortsætter:

- Bureauet har opnået en unik position i markedet og hjulpet virksomheder med at formulere og udtrykke deres value proposition og "higher purpose” og samtidig eksekveret i både online og offline kanaler. Det er en store ære og udfordring for mig at komme om bord og være med til at videreudvikle Make.

Udover rekrutteringen af Steen Marner udvider Make også det digitale team med norske Martin Moi som ny digital designer.

Han er uddannet fra Oslo Design School of Architecture and Design og kommer fra Designit, hvor han de seneste år har arbejdet med digital design, film og animation.

Både Steen Marner og Martin Moi vil blive en del af teamet hos Make, som hjælper Nilfisk med virksomhedens globale digitale aktiviteter.