• Ny marketingdirektør til Tulip

    Det er en kendt Tulip-personlighed, der efter sommerferien sætter sig i stolen som ny Senior Director for Marketing and Innovation hos Tulip Food Company. I mellemtiden har hun dog været hos Arla Foods i godt seks år.

    06. juni 2017
  • Stærk digital profil til Make

    Det strategiske brand-bureau Make opruster på den digitale front, og bureauet har i den forbindelse hentet Coloplasts Head of Digital Channels ind som ny Digtial Director.

    02. juni 2017
  • Annoncørernes chef siger farvel

    Dansk Annoncørforening er i markedet for at finde en ny direktør. Otto B. Christiansen har efter 13 år valgt at trække sig. Bestyrelsen takker for en storartet indsats og er trukket i arbejdstøjet.

    01. juni 2017
  • AOL siger pænt farvel til Stigler

    Den amerikanske mediekæmpe AOL siger farvel til sin nordiske direktør, Jakob Stigler, der vil etablere et nyt bureau. Han afløses af Jesper Laumand, der også skal stå i spidsen for AOL's kommercielle aktiviteter i Norden.

    31. maj 2017
  • Thought leadership positionerer

    Thought leadership har potentiale til at være virksomhedens afgørende differentiator og derved en faktor, som aktivt positionerer virksomheden i markedet, mener Søren Berg fra MSLGroup.

    29. maj 2017
  • Partner forlader Advance

    Efter 15 år siger kreativ direktør og partner Morten Kirckhoff farvel til Advance for at hellige sig sine rejser, foredrag og bogprojekter. Jagten på en afløser er gået ind, men der er tid til at vente på den rette, siger Advance-direktør Jens Krog.

    29. maj 2017
  • Agger forlader Brødrene Dahl

    Christian Agger, der i seks år har været e-handels og marketingdirektør i Saint-Gobain Distribution Denmark – hvor han bl.a. har stået bag Brødrene Dahls succesrige, digitale rejse – er blevet headhuntet til et globalt job.

    24. maj 2017
  • Uncle-profil i fin reklame-jury

    Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer og Head of Digital Grey Nordics, er udpeget som finalist-dommer ved 2017-udgaven af den prestigefulde effektpris Euro Effie Awards.

    24. maj 2017
  • Lundgrens er ny jura-partner

    Dansk Markedsføring har valgt Lundgrens som ny juridisk partner. ”Vi forestiller os, at det især vil være rådgivning inden for immaterialret og markedsføringsret, medlemmerne vil efterspørge,” siger Nina Ringen fra Lundgrens.

    22. maj 2017
  • Nilfisk napper Nets’ marketingspids

    Det hæderkronede danske brand Nilfisk – der står foran en snarlig børsnotering – har hentet en erfaren B2B-marketingprofil ind som marketing- og kommunikationsdirektør i Norden. Han kommer fra Nets.

    19. maj 2017
  • Ny marketingspids til TDC

    Danmarks største it- og telekoncern, TDC Group, har fundet en ny marketingspids til at varetage den overordnede branding. Han ser frem til opgaven og er gået på jagt efter en ny marketingchef og community manager.

    18. maj 2017
  • Ny direktør til digitalt bureau

    In2media Gruppen har oprettet en ny stilling - Chief Experience Officer – og hentet en gammel kending af bureauet ind til at løfte opgaven. Han kommer senest fra den JWT-ejede digitale bureaukæde Mirum.

    17. maj 2017
  • Republica-CEO i fin reklame-jury

    Konstellation & Republicas adm. direktør, Susanne Lund, bliver en del af den jury, der skal uddele priser til de mest effektive, kreative arbejder i Europa ved årets Euro Effie Awards.

    15. maj 2017
  • Ny partner til influencer-bureau

    Det knapt et år gamle influencer-bureau Social Zoo skruer op for ambitionerne og opgraderer teamet med en ny Client Director – og partner.

    11. maj 2017
  • Designbureau opruster digitalt

    Kontrapunkt påvirkes naturligvis også af den digitale transformation, og nu er to digitale profiler, der har masser af erfaring fra såvel kunde- som bureausiden, hentet ind.

    10. maj 2017
  • Ny marketingspids til Kähler

    Keramik-virksomheden Kähler har fået ny Head of Marketing & E-commerce. Han har senest været Head of Communications, EMEA, hos The North Face – og har desuden en fortid hos Carlsberg.

    09. maj 2017
  • Ny video-platform bygger en bro

    To veteraner, en fra DR og en forretningsudvikler, lancerer til efteråret en video-content-platform, ”Biites”, der vil bygge bro mellem annoncører, bureauer og produktionsselskaber. Forbrugerne kigger med gratis.

    08. maj 2017
  • Ny adm. dir. til stille bureau-succes

    Reklamebureauet Yellow får ny adm. direktør, da Anders Lykø efter 25 år forlader posten og bureauet, der atter en gang har leveret et solidt regnskab. Afløseren er fundet internt.  

    08. maj 2017
  • Bureau-profil skifter spor

    Efter mange år i reklamebranchen, senest hos J. Walter Thompson i København, får Joachim Rosenstand om kort tid en gammel drøm opfyldt. 

    05. maj 2017
  • Bureau hyrer MarCom-spids

    Det digitale bureau No Zebra har fart på i øjeblikket, og nu oprustes med en ny Communications and Marketing Manager.

    04. maj 2017

Banners adform: Article banner 1

Banners adform: Article banner 2

Banners adform: Sky 2