Articles tabs

Courses tabs (CT)

Har vi glemt Japan?

19. maj 14 PR & Kommunikation Skrevet af Christian W. Larsen
0

Japanerne har mange, mange flere penge at købe for, end kineserne. Og japanerne forstår umiddelbart dansk varer, dansk design, de enkle, rene former og farver, danske produkter er kendetegnet ved, siger Jacob Johansen.

Relaterede artikler

Kan man få monopol på te-handlen i Kina, er lykken gjort. Det har næringsdrivende tænkt, siden briterne med skiftende held og elegance i 1800-tallet forsøgte at erobre markedet, og det tænker rigtig mange nye også danske virksomheder i dag.

Men det ensidige fokus på Kina, vi ser i dag, er ikke altid hensigtsmæssig, mener Jacob Johansen, direktør for International Projects hos Mensch. Han er netop vendt hjem fra en intro-tur for danske virksomheder i Japan, og har i øvrigt arbejdet med kommerciel kommunikation og marketing i 10 år i Kina og i samme periode brugt to måneder om året i Japan.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.

Sider