Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Kolding: B2B Marketing Day 2015
Body: 

Årets store inspirations- og netværksdag for alle marketingprofessionelle på B2B

Synes du også, at B2B marketing, salg og kommunikation har ændret sig dramatisk over de seneste år? Så bare vent.Det her er kun begyndelsen. Tiden er inde! Selvom din industri, branche, virksomhed og produkt er helt unikt og ikke kan sammenlignes med nogen eller noget, så er tiden inde til at tage action. Tag chancer. 

Vær kreativ. Test nye teknologier. Eksperimentér og innovér i et accelereret niveau og tempo. Få nye ideer, og mange af dem. Vælg de rigtige, og få dem til at blive virkelighed, men gør det hurtigt. Lav fejl, og lær af dem, men skynd dig.

Det er her DU kommer ind i billedet. Som marketeer har du alle muligheder for at overvåge, lytte, engagere, guide, inspirere, støtte og rådgive virksomhedens kunder og skabe de bedste betingelser for salg og synlighed.

På B2B Marketing Day 2015 får du en helt ny optik til at forstå den virkelighed, du og din virksomhed lever i. Du får indsigt og inspiration til at kunne svare på alle dine største marketingudfordringer. Du møder praktikere fra førende B2B brands samt eksperter fra leverandører og bureauer, som vil dele afgørende viden og best practice.

B2B Marketing Day 2015 er årets største event for alle ambitiøse B2B marketeers, der stræber efter at løfte deres virksomhed og karriere til nye højder.

På konferencen møder du: 
- Jonathan MacDonald, The Thought Expansion Network
- Anders Hvid, ambassadør, Sigularity University
- Niels Duedahl, CEO, SE (Syd Energi)
- Peter Martin Hansen, kontaktdirektør, Peytz & Co
- Lasse Høghfeldt, direktør for kommunikation, Jyske Bank
- Hans-Henrik Søndersted-Olsen, Adm. direktør, Klausen & Partners
- Niels Kaldahl, Director of Strategy and Partner, Klausen & Partners
- Post Danmark
- Tim Vang, Co-founder and Chief Entrepreneur, preeto
- Anders Grønborg, koncerndirektør, Laser Tryk

Program: 

9:00 - VELKOMST VED KONFERENCIER

9:00 - 10:00 UNLOCKING HIDDEN OPPORTUNITIES AND ACCELERATING IDEAS FOR UNFAIR COMPETITIVE ADVANTAGE
Jonathan MacDonald, The Thought Expansion Network

10:00 - 10:15 PAUSE

10:15 - 10:50 SKAB OPMÆRKSOMHED OG EFFEKT PÅ TVÆRS AF MEDIER (SPOR A)
Rolf Carlsen, direktør og stifter, Dialog Factory
Alice Slater Christensen, media og insight consultant. Post Nord

10:15 - 10:50 EMAIL MARKETING: DIN VIGTIGSTE B2B KANAL (SPOR B)
Peter Martin Hansen, kontaktdirektør, Peytz & Co

10:50 - 11:10 PAUSE

11:10 - 11:40 DANSKE BTB-VIRKSOMHEDERS DIGITALE MARKETINGPARATHED
Hans-Henrik Søndersted-Olsen, Adm. direktør, Klausen & Partners
Niels Kaldahl, Director of Strategy and Partner, Klausen & Partners

11:40 - 12:20 PRETOTYPE OR DIE
Tim Vang, Co-founder and Chief Entrepreneur, preeto

12:20 - 13:10 FROKOST

13:10 - 13:50 KOMMERCIEL KULTUR KRÆVER MOD OG LEDELSE
Niels Duedahl, CEO, SE (Syd Energi)

13:50 - 14:10 PAUSE

14:10 - 14:50 WHEN YOU CAN’T RELY ON THE MEDIA, YOU MUST BECOME A MEDIA
Lasse Høghfeldt, direktør for kommunikation, Jyske Bank

14:50 - 15:30 111 TIPS DU VIL ELSKE
Anders Grønborg, koncerndirektør, Laser Tryk

15:30 - 15:40 PAUSE

15:40 - 16:30 FORSTÅ FREMTIDEN – FÅ STYR PÅ TEKNOLOGIEN ELLER BLIV FORSTYRRET
Anders Hvid, ambassadør, Singularity University

16:30 - AFRUNDING OG AFSLUTNING VED KONFERENCIER

Læs mere og tilmeld dig på WWW.B2BMARKETINGDAY.DK

Tidspunkt

Onsdag 11. november 2015 (Kl. 09.00-16.30)

Kontaktperson

Sted

  • Comwell Kolding, Skovbrynet 1, 6000 Kolding

Partnere

Arrangeret af

  • Huset Markedsføring, IBA Kolding og Jysk Fynske Medier

    For yderligere oplysninger kontakt projektchef Jacob Schack Iversen på telefon 3054 9220 eller email jsi@markedsforing.dk