custom add this

Image: 
Titel:
Markedsføring for små virksomheder
Body: 

Kampen om kundernes opmærksomhed er intensiveret markant over de seneste år. Undersøgelser viser, at mindre virksomheder går glip af indtjening, hvis de ikke fokuserer på marketing og kunder. Mange mindre virksomheder ser markedsføring som en omkostning. Men forskellen på god og dårlig markedsføring er, at dårlig markedsføring er dyrt.

Al markedsføring har det ene formål at øge sandsynligheden for et salg. Det handler om at være synlig og tilstede i det øjeblik, hvor kunden træffer beslutningen om at købe. Dette foregår i langt højere grad via online og digitale markedsføringsmetoder. Det behøver ikke koste mange penge. På dette kursus lærer du at prioritere din marketingsindsats, så aktiviteterne kommer din virksomhed til gode.

På dette kursus vil du 
·      lære at styre 100% efter effekten og den positive return on investment
·      lære at udvikle en marketingstrategi, der kan i gang sættes med det samme, selvom budgetterne er små
·      få overblik over alle delelementerne i processen, som fører frem til en effektiv strategi og marketingplan
·      lære at anvende værktøjer, analyser, målgrupper, positionering, organisering, medievalg, indkøb og dokumentation af resultaterne.

Du får helt grundlæggende lavpraktiske værktøjer til at forbedre virksomhedens markedsføring og købe rigtig ind til den rigtige pris. Alt teori, der bliver gennemgået, er let anvendelig, og alle cases på kurset handler om små eller mellemstore virksomheder, der har haft succes med at tænke anderledes.

Målgruppe:
Dig der har ansvaret for, eller er i daglig berøring med, virksomhedens markedsføring og kommunikation, men som ikke nødvendigvis har den teoretiske baggrund. Eller dig som gerne vil have genopfrisket det teoretiske udgangspunkt med nogle konkrete værktøjer og metoder til at omsætte viden til handling.

Underviser:
Kasper Møgelvang , direktør i ORANGEelevator. Kasper har arbejdet for nogle af de helt store internationale brands rundt om i verden, og har med det afsæt specialiseret sig i at hjælpe små og mellemstore danske virksomheder med strategisk sparring og optimering af marketingsindsatsen.

 

Tidspunkt

Tirsdag 22. august 2017 (Kl. 09.00-16.00)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Du får overblik over grundlæggende marketing: Parametermix, SMP (segmentering, målgruppevalg og position), måling og daglig drift
  2. Du lærer om valg af kanaler, identifikation og dialogen med eksterne samarbejdspartnere
  3. Du får overblik over medier: Egne platforme (own media), købte muligheder (brought media), fortjente muligheder (earned media)
  4. Du får værktøjer til: Dokumentation af resultater, evaluering af kampagner og differentiering

Relaterede artikler