Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
IAA Diploma Markedskommunikation (kbh)
Body: 

Strategisk og taktisk planlægning af effektiv markedskommunikation kræver viden på tværs og i dybden. IAA Diploma i Markedskommunikation sikrer dig bevis på, at du har et gennemgående kendskab til alle markedsføringsprincipper, så du kan etablere den rigtige resultatskabende omnichannel strategi. Uddannelsen bidrager til din erfaring og giver dig et uvurderligt netværk af medstuderende og kontakter til lærere med førende personer i branchen.

Uddannelsen består af fire moduler med følgende hovedtemaer:

  • Kunderejsen og touchpoints 
  • Omnichannel - fra sociale medier til massekommunikation 
  • Den optimale briefing - med indhold og ROI
  • Den effektive og innovative kreative proces

Målgruppe:
Uddannelsen er for dig med nogle års erfaring i praktisk arbejde i marketing og kommunikation. Du ønsker at styrke din erfaring og netværk – og udvide din værktøjskasse af teori, modeller og metoder til effektiv planlægning af både strategi og taktik.

På uddannelsen får du:
Viden og baggrund til at skabe den rigtige strategi
Evne til at etablere de skarpe entydige mål
Mod til at vælge til og fra
Forståelse for at etablere det rette kreative samspil
Modeller og checklister til at styre og vurdere dine planer og aktiviteter
Praktisk erfaring gennem gode (og dårlige) cases
Samspil, netværk, kontakter og de rigtige samarbejdspartnere

Efter uddannelsen har du:
Det internationalt anerkendte akkrediterede diplom fra IAA
Værktøjer og metoder, så du kan skabe bedre løsninger mere effektivt
Et erfaringsgrundlag om marketings effekt, som det ellers ville tage år at opbygge.

Læs mere om indholdet af uddannelsen (link til IAA)

Bemærk: at det er muligt at købe uddannelsen modul for modul:

Medlemmer: kr. 14.725 (kr. 18.406,25 inkl. moms) pr. modul
Ikke medlemspris: Kr. 15.500,- (kr. 19.375,- inkl. moms) pr. modul.

 

09:04

Tidspunkt

Onsdag 2. september 2015 (Kl. 13.30-20.00)
Onsdag 9. september 2015 (Kl. 13.30-20.00)
Lørdag 19. september 2015 (Kl. 09.00-17.00)
Onsdag 30. september 2015 (Kl. 13.30-20.00)
Onsdag 21. oktober 2015 (Kl. 13.30-20.00)
Onsdag 4. november 2015 (Kl. 13.30-20.00)
Lørdag 14. november 2015 (Kl. 09.00-17.00)
Onsdag 25. november 2015 (Kl. 13.30-20.00)
Onsdag 27. januar 2016 (Kl. 13.30-20.00)
Onsdag 10. februar 2016 (Kl. 13.30-20.00)
Onsdag 2. marts 2016 (Kl. 13.30-20.00)
Lørdag 5. marts 2016 (Kl. 09.00-17.00)
Onsdag 16. marts 2016 (Kl. 16.00-18.00)
Onsdag 6. april 2016 (Kl. 16.00-18.00)
Onsdag 20. april 2016 (Kl. 16.00-18.00)
Mandag 25. april 2016 (Kl. 16.00-18.00)
Onsdag 27. april 2016 (Kl. 16.00-18.00)
Fredag 29. april 2016 (Kl. 16.00-18.00)
Torsdag 19. maj 2016 (Kl. 09.00-14.00)

Kontaktperson

Sted

  • Huset Markedsføring, Nordre Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg

Partnere

Arrangeret af